tisdag 1 juni 2010

Svar från magnetröntgen.

Äntligen ett svar - avslitet ledband (vilket jag iof. redan visste) och två lösa kalkbitar på vardera sida av fotknölara. De lösa bitarna förklarar en hel del av smärtan just runt vristen. Det kommer bli en lång rehab-tid.

Pga den här skiten har jag gått upp 2.5kg just för att jag inte rör på mig men ändå äter minst lika mycket som när jag förbränner 1000kcal på ett pass. Dessutom har jag ätit fruktansvärt dålig mat. Jag får extremt dåliga vanor när jag inte tränar. Taskig karaktär helt enkelt.

Dagen bjuder på magproblem (anledning till att jag är hemma), samt ett vetrinärbesök med doggen som har en köttigt sår på ena baktassen, ett ev. stick/ormbett i överläppen och en spräckt tand. När och hur allt detta har skett vet vi inte. Hon är inte hunden som gnäller i första taget. Svårt att veta om hon har ont. Stackars gumman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar