onsdag 3 februari 2010

Träningsfritt och mumsmiddag.

Idag, onsdag har jag förbud mot att träna. Det har min PT sagt till mig, annars kommer det bli för mycket, så ikväll blev det mysmiddag här hemma tillsammans med sambon och det är inte varje dag nu förtiden. Sen jag tog upp träningen kommer jag hem så förbaskat sent på kvällarna, men i kväll fick vi till det... ja inte sängvägen... utan jag syftar på middagen... hehe... fast å andra sidan så är kvällen inte riktigt slut ännu... hihihi...

Vi lagade iallafall till egna lammfärsbiffar med fetaost i, samt råkostsallad med sugarsnaps och paprika, en halv avokado var samt yoghurtdressing gjord på turkisk yoghurt, citronskal och saft och lite honung. Kalasgott!

By the way, kollar på "Real housevives of New Jersey"... my god! What a bunch of bitches!!! Sååå underhållande! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar