tisdag 18 maj 2010

1:a arbetsdagen till ända...

... Och jag är helt slut i huvudet av alla nya intryck och av all ny information. Det har varit en rolig dag men det är jobbigt att vara ny. Inte nog med att det tar en timme att köra dit, sen ska jag försöka komma i håg alla jag hälsat på ute på de olika avdelningarna, flows, processer, terminologi och allt annat som hör jobbet till. Sen får jag faktiskt inte glömma att jag varit sjukskriven under en månads tid ända fram tills idag och det tar tid att ställa om. Jag hoppas att jag kan sova ordentligt för jag behöver en frisk och pigg hjärna till i morgon då jag ska sitta med på minst 3 utbildningar/möten och dessutom fortsätta försöka lära mig de olika processerna inom företaget. Jag behöver slappna av i det här helt underbara vädret, så räddningen stavas r-o-s-é!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar