onsdag 5 maj 2010

Edsbacka Bistro.




Jag och mamma lyxade till det idag. Tog oss en fantastiskt god lunch på Edsbacka Bistro. Lite onsdagslyx mår jag väldigt gott av.

Åkte upp till jobbet en sväng. Skrev på lönerapporten. Snackade med kollegorna och sen bar det av mot Sickla köpkvarter och "Best of brands".

Hittade den vackra day-toppen som jag en gång köpte i vintras men som jag då lämnade tillbaka. Nu i en storlek mindre, prövade ändå och det gick jättebra. Satt kalas. Fungerar bra om jag har kavaj eller kofta över. Köpte även en dräktaktig sailorinspirerad kofta i vitt med blå kant. Passar till intervjun på fredag. Enkel och snygg utan att vara stelt eller tantigt och töntigt. Köpte även en skön Odd Molly-kofta med knyt att ha nu när våren är kommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar