söndag 9 maj 2010

Lördagkvällen vände till det bättre.

Rastlösheten försvann iallafall. Ett tag kändes det som att hela min värld rasade. Jag klarar inte av rastlöhet. Jag blir irriterad, fullkommligt frustrerad, orolig och emotionell. Kan typ börja grina och får känslan av att vilja ha sönder saker. Det liksom kryper i kroppen av 1000-tals myror. Jag vet inte varför jag upplever rastlöshet på det är knäppa sättet. Det är tur att det inte sker så ofta, och tur att lördagkvällen vände åt det bättre. Tack F! För att du står ut med mig när jag får de här "anfallen" av überfrustration.

"Du levande", vilken skruvad film. Hur konstig som helst (är absolut inte insatt i sånna här djupa kulturella filmer), och vi undrade många gånger varför vi fortsatte titta på den. Ändå kunde vi inte låta bli så något speciellt måste det varit med den. Weiredish!

Sovit oroligt. Drömt konstigt. Allt från sexdrömmar till konstiga djur på rymmen och slagsmål. Vad betyder det!? Fattar ingenting.

Vaknade med fantastisk träningsvärk på insida lår, bröst och rygg. Inte helt fel. Det betyder att jag tränade bra igår.

Får se vad söndag bjuder på. Tänkte åka förbi en vän som köpt lägenhet här i Sthlm och som flyttar in idag. Tänkte överraska med lite fika och titta på när de bär :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar