fredag 7 maj 2010

Spänningshuvudvärk?

Vad tog det, 3 min efter intervjun och jag får en smäll på käften, en tegelsten i pallet. Eller var det spänningshuvudvärk?

Har förberett mig i 2 dagar, läst på om allt från verksamhet, konkurrenter, och visioner. Förberett egna smarta frågor att ställa. Pluggat på svar till deras högst troliga standardfrågor. Ändå blir det inte riktigt som man tänkt sig. De ställer inte riktigt de frågor jag hoppas på. Egentligen frågar de inte så mycket om mig över huvudtaget. Det känns snarare som att det är som intervjuar dom. Jag själv tycker att intervjun gick bra trots allt men om det ger mig jobbet återstår att se. Jag har nog goda konkurrenter att slåss emot.

Nu tänker jag bota huvudvärken med rosé och grillchips.

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar