söndag 16 maj 2010

Vaken tidigt.

Redan kl 7 vaknade jag, ensam i sängen. Sambon hade som vanligt slocknat framför tv. Det är nog därför som jag känner mig utvilad. Jag sover så väldigt mycket bättre ensam.

Igår tog jag den vackra och sköna lördagmorgon och förmiddag ute i soffan på balkongen. Läste hela tidningen och lyssnade på musik. Efter 4 timmar i solen hade jag kraftiga märken efter klocka och kläder. Eftermiddagen spenderades ute på Kallfors GK och deras första demodag av Callaway. Kvällen bjöd på middag på balkongen i form av äppeldrinkar, grillade scampispett och sallad. Kvällen avrundades i soffan till musik tills jag somnade i sambons knä. Mys på hög nivå.

Denna dag bjuder på utrensning av jobbkontor och ev. träning.

Dags att sätta fart.

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar