måndag 4 januari 2010

16382 steg - 12.28km

Se där, inte så illa pinkat tycker jag. En skaplig motionsdag enl. mig själv. Något gymmande blev det inte, kände att promenaderna fick räcka.

När vi kom hem var jag så überfrusen att jag fick lov att hoppa direkt in i duschen för att försöka återfå värmen vilket föga fungerade. Som komplement bestämde jag mig för att krypa ner i sängen under båda duntäckena... mmm... gosade ner mig ordentligt... och somnade... i över 2 timmar. Inget bra, för när jag sover på dagarna har jag väldigt svårt för att vakna och blir istället ett powernap-monster. Well, nu lär ju inte jag somna i kväll, damn it!

C och C är på G över, de ska tydligen "kolla"!? på vår nya tv, en Bang Olufsen BeoVision 10 som sambon införskaffade mot mitt godkännande precis innan jul. Tur för honom att den är sjukt jävla snygg med tanke på de pengar (obs!) HAN fick lägga ner på denna leksak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar