måndag 25 januari 2010

Precor ATM crosstrainer 65min/1mil/1056kcal

Nu känns det skönt. Det blev konditionsträning på Precor ATM-crossen (som vanligt). Utökade tiden med 5min till 65min med högsta motstånd (20 av 20). Nytt rekord. Konstigt nog känns det som att jag skulle kunna öka med 10 min till utan några större problem. Jag har mycket att tacka för alla träningsår som ung. Utan den hade jag inte varit i närheten av den kondtion jag faktiskt har idag.

Tack vare dagens inslamlade motionskalorier - MK så klarar jag dagens kallisar utan problem. Ligger mer än 400kcal under min maxgräns efter att ha dragit av mina intjänade MK och det till trots de 4 bitarna pan pizza som hag svullade i mig till lunch, och då åt jag en omelett till middag nu när jag kom hem vid 21:30.

Nu är jag rätt slutkörd, dags att sova snart. En lång dag i morgon med "speedo-pass" på kvällen.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar