måndag 4 januari 2010

Måndagmorgon och jag är ledig!

Ingen " vanlig vardag" för mig idag inte. Istället tänker jag njuta av att få stanna hemma och inte behöva bry mig om jobbet. Istället ska jag ägna mig åt mig själv! Tänkt att jag skulle börja dagen med ett träningspass nere på Sturebadet. Kanske lyxa till med en frukost på ställlet. Sen bjuder också denna måndag på fantstiskt vackert väder, vad passar då inte bättre än en skön promenad tillsammans med lika ledig sambo och vovvo!? Vi bor vid en mindre sjö, "Sickla sjö" där isen har lagt sig vilket ger extra stora lekytor för doggen att springa runt på utan att störa andra förbipasserande - perfekt! Vad mer kan jag hitta på en dag som denna? Jag vet inte riktigt, får se vad jag helt enkelt känner för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar