onsdag 20 januari 2010

45min crosstraining + 60 min powerwalk på löpband = 1045kcal förbränt.

Tillbaka på svensk mark. Val D´Isère resan har varit underbar. Massa åkning, mycket snö och sol. Trevligt sällskap och massor av god mat. Bästa ever!

Men nu är jag tillbaka i verkligheten och har jobbat sen i måndags. Lite lätt kaosartat kan man säga, men trots allt har jag ändå nån sorts "ordning" på mitt skrivbord på jobbet, trot eller ej.


Har denna vecka tagit upp träningen igen. Tänkte att jag skulle försöka gå ner ytterligare 10kg till midsommar. Gick ner ca 13kg under förra våren och har sen dess gått UPP ca 3kg under hösten/vintern. Det är bara att bita ihop och ta tag i vikten igen. Körde "Speedo" igår och idag blev det konditionsträning. 45min crosstraining + 60 min powerwalk på löpband = 1045kcal förbränt. Mycket nöjd! Äter väl kanske inte så bra. Har både ätit massa vit pasta och en kaka till fikat, men jag tänker inte sluta med allt, då kommer jag snabbt att tröttna. Jag tänkte försöka ta det lite lugnare denna gång. Så länge jag rör på mig kommer jag också gå ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar