onsdag 6 januari 2010

NK-rean.

Idag började rean för de med det "svarta kortet". En rea jag trodde skulle bli jävlig, men istället tycker jag nog att det var hyffsat lugnt. Inte alls så hysteriskt som jag tycker att det har varit vid tidigare tillfällen, och då har de ju ändå inte öppnat dörrarna för allmänheten. Lågkonjunktur!?

Själv skulle jag inte ha något men Fredrik behöver lite funktionströjor och långkalsipper inför Val D, vilket han också hittade till 40% rea på Peak-avdelningen. Jag som inte skulle ha något fyndade tre vanliga vita rundhalsade t-shirts på Twillfit för 49.50kr/st. Helt klart överkommligt pris. :)

Strax dags att byta om till mormors 90-årsmiddag (med två misslyckade chokladtårtor till efterrätt).

1 kommentar:

  1. Haha, jag blir likadan med PMS. Man blir rent ut sagt på folk som inte kan uppföra sig, och betee sig så barnsligt vid vuxen ålder? *fnyser* Jag hade lätt kunnat skälla mkt, mkt, mkt mer än du ;) När jag har PMS så syns det från topp till tå.. typ nu ;)

    Jag ska iväg o gymma lite nu. Ska bli uuuberskönt att lägga sig i soffan ikväll o glo när man rastat kroppen ;)

    SvaraRadera