lördag 13 mars 2010

8:30 och på jobbet en lördag.

Det är typ tidigare än vad jag brukar orka in på vardagar. Det känns lite som den upp och nedvända världen. Kan ju bli spännande och se om någon av alla mina kollegor behagar dyka upp. Det är mycket skitsnack på dom och jävligt lite verkstad i bland. Jag fattar inte hur de ska få ihop sina beordrade 32 övertidstimmar!? Visst vissa jobbar nog hemifrån men långt ifrån alla. Jaja nu ska inte jag sitta här som en bitterf#^*a och gnälla för då blir jag bara på risigt humör.

Vackert väder idag förresten. När jag är klar här blir det nog en sväng på stan. Leta efter lite vårkläder. Sen vore det toppen om jag hann köra lite kondition också. Ska ut och äta med svärpäron för att sen titta på Melodifestivalen. Mycket god mat kräver kallisförbrukning på hög nivå. Jag ska ha ett bra minus på måndag, annars får jag tuppjuck och hamnar på Säter.

Måste fortsätta jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar