torsdag 25 mars 2010

Hammarby sjöstads husläkarmottagning.

Kommer precis därifrån. Var tvungen att gå dit för jag hade ju samma skit i torsdag och fredag i förra veckan, så nu när jag gick från jobbet idag är jag tvungen att ha ett läkarintyg för att inte åka på en extra karensdag eftersom dagens hemgång räknas som återfall inom 5 dagar enl. försäkringskassan.

De är inte helt glada på mig. Jag är nämligen inte "listad" hos dom, och jag vill inte bli heller. Jag är listad hos husläkarmottagningen där jag växte upp och har en väldigt bra läkare där men som nu är på semester, så därför hamnade jag på denna. Jag har ju rätt att gå till dom med akuta problem vilket jag också gjorde, men oj så tjuriga de kan vara - surkärringar! Vilket fall som helst så fick jag (trots tjuriga miner) det läkarintyg jag behöver plus ett nytt recept på Immigran. Tack och nig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar