torsdag 18 mars 2010

Äntligen migrän-torsdag! *S*

Tack vare att jag inte kunde sova så vaknade jag 5:30 av en hejdundrande huvudvärk - migrän! Spydde som en aspackad tonåring och insåg snabbt att jag kan glömma att ta mig till jobbet. Tryckte i mig en immigran och försökte isolera bort alla ljud med hjälp av huvudkudden på huvudet, hjälpte föga. Somnade tillslut och mår nu mycket bättre, förvånandsvärt nog.

Har piggnat på mig betydligt och har till och med börjat städa lite. Det ser helt förjävligt ut här hemma. Minns inte när vi röjde sist, så pass att vi är I klass med det där äckliga programmet på TV3, "Rent hus". Ok, riktigt så illa är det inte ännu men vi var inte långt ifrån, blä! Funderar faktiskt på att skaffa städhjälp. Det finns så mycket annat som är roligare än städning. Varför göra något som någon annan kan göra bättre? Mmm det tåls verkligen att tänka på. Nu ska jag fortsätta här. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar