onsdag 17 mars 2010

Oj vad tiden går.

Glömde visst bort att blogga. Bad me!

Har varit fullt ös sen helgen. Började ju lördagen med att jobba för att störta in till stan och möta upp sambon. Vi hann med en snabb lunch på stående fot innan vi plöjde butikerna på biblioteksgatan i ett nafs. Hann ändå med att grabba tag i ett svart fint linne på Malene Birger innan vi var tvugna att rusa till bilen och åka ner mot Sörmland och sambons föräldrar. Vi var nämligen bjudna på middag ute på lokal för att sen åka tillbaka och titta på melodifestivalfinalen.

Söndagen började med att jag vaknade innan 7, slängde på mig träningskläder och tog med mig hunden ut till Djurgården i vanlig ordning. Kl 8 stod vi startberedda på bron redo att sätta fart. Två timmar prick var vi åter vid bilen för att sen direkt styra kosan mot jobbet. Hann med 5 timmars jobb för att sen en dusch och ta en tidig middag på "Texas longhorn" med efterföljande bio - "Green zone", förvånandsvärt ok och Matt Damon gör ju liksom inte filmen sämre. ;) *mums*.

Måndag - åter jobb, aptrött och komatiserad hela dagen. Var till och med mycket nära att somna med huvudet på skrivbordet. Fick inte mycket gjort, men så hade jag jobbat över två veckor på raken. Avslutade ändå kvällen tillsammans med min kära vän Nina B på "Grappa" vid s:t eriksplan. Mycket tjejsnack, massa fnitter och ett och annat höjt ögonbryn från intilliggande bord.

Igår tog jag mig iväg till gymmet för ett välbehövligt konditionspass. Gick sådär. Kände mig lite seg, men jag orkade mina 65min/10.32km/1080kcal förbränning. Stupade i säng runt 23.30 och toksomnade utan problem.

Idag blir det ingen träning, istället ska jag skjutsa sambon till Arlanda. Han ska flyga t.o.m fredag vilket betyder att jag blir gräsänka ikväll samt i morgon. Yiippii!!! :) Egen tid i hemmet! *njuta njuta njuta*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar