fredag 12 mars 2010

Trött och omotiverad.

Kom i säng alldeles för sent. Tänkte passa på att bara sitta och njuta av ensamheten men istället hamnade jag med datorn chattandes med lite kompisar ända in på småtimmarna. Först klockan 01.30 kom jag i säng och det är alldeles försent för mig när jag ska upp och jobba morgonen därpå. Idag ser jag ut som ett äkta vrak med ögon röda och svullna. Svider gör det också.

Den där träningsvärken jag hade hoppats på att få till idag har ännu inte infunnit sig. Är faktiskt lite besviken, men jag vet att den kan slå in till eftermiddagen. Den brukar ofta vara sen på mig och nog tycker jag att jag borde få ont så som jag tog i.

Dagen bjuder på jobb (som jag inte alls har motivation till att ta till mig), konditionsträning och sen till Bromma senare i kväll för att hämta upp sambo. Mycket mer blir det nog inte. Ska upp kl 8 i morgon för att åka in till jobbet och avverka X antal övertidstimmar. Jobbade aldrig förra helgen så jag har en hel del att ta igen.

Happy friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar