tisdag 9 mars 2010

Förvirrad med stort P.

Ja du ser, jag kan inte ens skriva rubriken rätt. Självklart ska det stå f-ö-r-v-i-r-r-a-d med stort "F". Jag glömde nämligen både plånbok, nycklar, träningspasserkort (som också går tilll mitt egna skoskåp på gymmet) och solglasögon på jobbet. Intalade mig själv att jag inte kunde träna som bestämt. Och i ärlighetens namn hade jag absolut ingen som helst motivation till det. Drog på mig mjukisbyxor och fixade middag tillsammans med sambo när jag får för mig att jag måste kolla efter ett kvitto i ena jackfickan. Där i hittade jag även det "kvarglömda" passerkortet till gymmet. Hoppsan! Jag som hade bestämt mig för att stanna i soffan, äta mera glass (extremt mens-godis-sugen) och rensa navelludd, men fick istället dåligt samvete. Klockan 20:36 satte jag mig i bilen och körde ner till Sture. Jag hann precis klämma in 60min crosstraining. Avverkade 9.5km och förbrände 980kcal. Nu när jag kommit hem har sötsuget försvunnit. Jävlars i min lilla låda vad jag är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar