fredag 26 mars 2010

Dags för blodprov nr 2.

God morgon världen!

Har fortfarande huvudvärk och rätt risig i kistan men jag mår betydligt bättre än igår. Det går frammåt.

I kväll ska vi tillsammans med 2 vänner vara med på inspelningen av "Parlamentet" på TV4. Jag är väl inget direkt fan av det programmet men roligt att får göra något lite annorlunda.

Om 3 timmar ska jag iväg till vårdcentralen och ta blodprov nummer 2. Är på dag 21 efter att fejkmensen började. Jag hoppas sen att det blir ett positivt reslutat (eller negativt beroende på hur man ser det). Kändes som om jag hade ÄL för 3 dagar sen. Hade huvudvärk samtidigt som jag var "lite" extra myssugen ;) Meeeen, sambon var i Umeå och jobba. Så mycket för det.... *suck*.

Och nu är 4(!) nya vänninor till mig på smällen... Kan säga att jag grät efter att jag hörde om nummer 3. Vad hemsk jag är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar