torsdag 11 mars 2010

Första PT-passen sen halsflussen.

Gjorde några styrketest idag som visade att benstyrkan är fina fisken men däremot måste jag förbättra explosiviteten och uthålligheten. Alltså kommer vi köra mycket intervallträning för att få fason på kroppen, något jag är fruktansvärt dålig på... :P Spännande blir det.

Tjuvvägde mig nu när jag kom hem och jag har tappat lite. Har faktiskt kommit under den vikt jag hade som lägst i maj förra året innan jag bangade ur. Känns fantastiskt bra! Kanske, kanske, kanske står det ännu mera minus på måndag. Håll tummar och tår för mig.

Är gräsänka hela natten lång. Sambon är i Umeå och flyger och kommer hem först i morgon, inte ens doggen är hemma. Fab! Njuter av varje sekund. :)

Dags att krypa till kojs, god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar