söndag 28 mars 2010

Sköna bakissöndag.

Lördagkvällen slutade med champagnekväll, plockmat och sing star i goda vänners lag. Mycket trevligt och framförallt roligt. När grabbarna skulle försöka sig på Total eclips of the heart eller vad den heter så vek jag mig dubbelt av skratt. My god vad illa det lät, men ack så underhållande.

I morse när jag vaknade fick jag lite ångest över att klockan var 10:30(!) och inte 9:30, kändes liksom som att jag helt plötsligt hade sovit bort hela dagen tack vare sommartiden, men istället blir ju kvällarna ljusare längre och det tackar jag för. Studsade upp och åkte ner till Sturebadet för att vara med på mitt första gruppträningspass i mental träning. Spännande, men också ganska svårt när man är helt lost på det området. Jag hade dels svårt med andningen och även med att ligga still. Dessutom blev jag allergisk mot de doftljus som stod utplacerade i rummet, men det var ändå en skön klass och gå. Jag ska definitivt försöka gå på den igen. Efter passet kröp jag ner i poolen i 15 min för att sen sätta mig i en av sofforna och läsa dagens SVD som jag tog med mig hemifrån. 2(!) läste jag. Jag läste banne mig hela tidningen, vilket typ aldrig händer. Underbart! Passade även på att ta en sallad för att sen avlsuta eftermiddagen med fotvård. Bättre söndag kan det knappast bli.

Nu blir det film (Bröllopsfotografen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar