måndag 1 mars 2010

Besöksräknare.

Yippie Kay Yay!!! Nu har jag äntligen fått den "obligatoriska" besöksräknaren. Det tog tid att hitta en som jag tycker är tillräckligt snygg för att få sitta på min sida.

Måste säga att det här med bloggande är svårt. Det finns ju så förbannat många konstiga funktioner och jag förstår liksom inte ens en fnuttedels av allt som går att läsa. Är jag verkligen så gammal att jag inte hänger med längre!? Svar: JA!

En grej som verkligen irriterar mig är (jag som kör blogger) - När jag befinner mig på min egen sida på blogger och klickar "Nästa blogg" så får jag bara upp amerikanska sidor. Men när jag befinner på mig på en svensk blogg (vilken som helst som alltså inte är min egen) och klickar på samma flik, kommer jag vidare till andra svenska sidor. Varför gör man inte det från min sida? Om nu någon av förmodan skulle läsa min blogg och vet svaret, snälla lägg in en kommentar och berätta hur jag rättar till "felet". Blir banan-galen snart....aarrrggghhh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar