fredag 19 mars 2010

Jag njuter...

... av nystädat. Nu äntligen är alla dammråttor och äckelpäckel borta. Doggen kommer nog hem först i morgon så jag får njuta ytterligare en dag innan vi är tillbaka på ruta ett igen. :p

Nog är det fantastiskt mysigt med hund men just i töperiod är det väl lite mindre skoj. Hon drar in kg-vis med grus varje vinter men det rasslar härligt i dammsugarröret. Jag gillar när det låter för då vet jag att jag får upp skiten.

I morgon lördag, kommer ägnas åt shopping och champagnedrickande tillsammans med sambons mamma. Vi ska göra stan hela dagen. Till kvällen ska jag på middag hemma hos en väninna. Känner redan nu att det kommer bli en riktigt trevlig lördag. Inget jobbande what so ever. Söndag lär väl däremot få duga som jobbdag.

Men innan lördag ska vi avverka fredag. Verkar bli middag ute i kväll tillsammans med min älskade mamma och sambo. Blir väl något här i krokarna, "Göteborg" eller kanske "Jimmy´s staekhouse". Är iallafall väldigt sugen både cava, god mat och smaskigt vin, och det är ju trots allt F-R-E-D-A-G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar