måndag 29 mars 2010

Från skitmåndag till helt ok måndag.

Måndagen började kass. Dels har jag inte fått sova i natt, varför vet jag inte. Sen har jag bara slitit mitt hår över det jobb jag gör just nu på Brasilien. De gråa hårstråna ökar i samma takt på mitt trötta huvud som könssjukdomar sprids i glädjekvarteren runt Amsterdam, men efter mycket luskande, frustration och ett och annat nervöst anfall så tror jag mig ha kommit på felet till mina nypåfunna tickar i höger öga och därmed kändes måndagen betydligt bättre. Blir nog hemgång om ca en timme och sen middag med sambon. Kanske blir det även tidig sänggång!? Nja... Känner jag mig själv rätt så lär jag nog misslyckas på det planet.

Fick en glad överraskning i morse. Jag har nu gått ner 20kg sen jag vägde på topp för X antal år sen. Minns inte ens när det var. Har förträngt men stort grattis till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar