tisdag 27 april 2010

Bokat tid för sjukgymnastik med inriktning på idrottsmedicin.

God förmiddag!

Har inte riktigt klivit upp ur sängen än trots att jag vaknade av ett jäkla oväsände ute på gatan, kl 6:45, prick!

Även om jag inte har gått upp ännu så har jag åtminstone ringt till lite olika sjukgymnaster, vilket faktiskt inte var helt lätt. Flera har kö och väntelistor. Men jag fick en tid redan i morgon kl 10 på Feelgood nere på Grev Turegatan, Östermalm. Förhoppningsvis är de bra och kan hjälma mig av med mitt ischiasproblem och den vrickade foten.

Appropå foten, den är ännu blåare idag. Den börjar se ut som den där gamla läsken "Virablåtira". :)

Jag har också kollat ÄL med sticka men det blev ingen glad gubbe idag heller, tur det för sambon kommer inte hem förrens i morgon kväll igen.

Vad mer ska göras? Jo, jag ska fixa ett mail till min gamla chef med någon typ av ansökan så jag kan få komma och jobba snart igen.

Vet inte om det är så mycket fler måsten som ska göras idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar