lördag 3 april 2010

Jävulusiskt dålig natt.

Idag är jag nog tröttheten personifierad.

Var på "Göteborg tillsammans med sambon och hans snygge polare och åt en bit mat. Vi var hemma tidigt, redan efter 22:30 och jag gick faktiskt och la mig direkt. Försökte kolla lite på tv men somnade mitt i något avsnitt av southpark på MTV. Där någonstanns började helvetet...

02:30 vaknar jag första gången av ett jävla bilalarm som står och tjuter och tjuter och tjuter. Jag blir totalt skogstokig. Det jävla larmet slutar ju aldrig. Jag somnar om tillslut för att sen vakna med ett ryck av vidriga mardrömmar. De var fruktansvärt äckliga. Jag vaknade till och med i en pöl av svett. Lugnade ner mig och somnade om för att sen vakna ännu en gång av mardrömmar. Vad är det med mig!? Sen vågar jag knappt sova vidare men somnar ändå och vaknar med ett ryck av ÄNNU en mardröm. Helt fucking otroligt!

Nu sitter jag här, jättetrött och tjurig men vågar inte sova. Istället ska jag snart ta och gå ner (ca 45min) till Sture för ett afropower-pass. Kanske det hjälper både mot humör och trötthet.

Kvällen ska spenderas hos sambons föräldrar nere i Sörmland. Det ska inmundigas påskkäk och då är det verkligen bra om jag ser till att ha tränat ordentligt innan, så slipper jag kanske att få ett megafett plus på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar