tisdag 27 april 2010

Fint spontanbesök.

Fick ett mycket uppskattat spontanbesök av min fantastiska vän M. Hon kom med sushi och den hett efterlängtade coca colan. Har längtat mig grön efter det de senaste dagarna trots dess onyttighet. Försöker normalt sett undvika läsk i veckorna men nu när jag ligger här hemma och tycker synd om mig själv så slinker det ner en och annan onyttighet.

Fick förresten ett minus igår. Ny vikt 95.8kg tjohoo! Det är nog minst 4-5år sen sist jag låg där.

Så fort jag kan stå ordentligt ska jag börja ta upp konditionsträningen igen. Får kanske vänta med löpträningen ett tag men jag kan alltid springa på xtrainern tillsvidare. Jag längtar sim besatt. Det rycker i kroppen och jag är urbota trött på att sitta hemma orörlig.

Location:På rygg i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar