torsdag 22 april 2010

Tråktorsdag.

Snacka om att jag påverkas av tråkväder, ingen energi alls. Vet iof. inte om det beror på vädret men hamnade i bråk med sambon vilket slutade med att vi båda kallade varandra för "jävla idiot" och det ska mycket till för att vi ska skrika på varandra och smälla i dörrar, men idag gjorde vi det. Nästan lite spännande (kanske fel ordval), vi brukar ju sällan bråka dessutom brukar det mest bli lite sura miner och något grymtande men aldrig att vi har regelrätt skriker på varann. Nu är vi iaf. sams.

Höften känns miffo även idag, men mina vänner Citodon och Norgesic gör sitt jobb till viss del.

Min närmsta chef ringde idag. Ville höra hur jag mådde, om jag är ok, och han är inte den enda. Det har ringt ett helt batteri av folk idag som velat prata sv sig alt. höra efter vad fan det är dom händer. Har t.o.m fått samtal av f.d kollegor som slutat. Det sprider sig som pesten, fort som satan. Flygbranchen är liten - rena "incest-familjen". Alla känner alla, alla har jobbat med alla, alla har typ legat med alla, utom jag... Hehehe :)

Vilket fall som helst, jag mår bra och det här med jobbet känns helt ok (än så länge).

Location:I sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar