måndag 19 april 2010

Intramuskulär smärta.

Sådär ja, nu har jag varit hos min naprapat André (he´s gorgeous). Det är inget fel på själv diskar o.dyl utan smärtan sitter intramuskulärt, precis som jag trodde. Uppkom antagligen i samband med att jag började springa utomhus på asfalt och grus.

När han tryckte lite lätt runt ischias så skrek jag rakt ut. Han måste ha blivit döv på kuppen, kanske kan han ta upp det som arbetsskada!? Det gjorde så j-ä-v-l-a ont! Det var nära att jag sparkade till honom av smärta.

Efter 45min kändes det iaf. bättre. Har fått en återbesökstid redan på fredag. Jag hoppas verkligen att jag blir kvitt det här nu, jag vill inte förlora en massa träningstid på att inte kunna träna. Speciellt inte nu när jag har kommit igång med joggandet.

Har idag skaffat mig RunKeeper till Iphone. Nu ska jag bara skaffa mig en pulsklocka sen är jag kittad till tänderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar