tisdag 20 april 2010

One pain cocktail please.

Ska inom en timme iväg och fira min mammas särbo som fyller 70(!)år idag. Han vill egentligen inte alls bli firad, men vi tänker fira honom lite iallafall. Ett liiitet paket får han av mig, ett "Sports armband" från Belkin till hans nya Iphone.

Gubben är värsta maniska träningsfreaket och tränar varje dag så jag tyckte att ett sånt där "Sports armband" skulle passa honom. Får hoppas att han också tycker likadant.

Vi kommer nog inte äta så mycket. blir nog mest champagne och lite snittar, så jag antar att jag kommer lulla hem lite smått pillerberusad och champagnestinn senare i kväll....

Dessa piller... de gör mig till en gladar människa för tillfället, men något off känner jag mig ändå. Inget kul att gå med värk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar