tisdag 6 april 2010

Mizuno - sömnsvårigheter - 101 blogginlägg.

Har äntligen fått ändan ur vagnen till att köpa nya löparskor från Mizuno. Det är en lite bredare sko för oss med Kalle Anka-fötter och pronation. Den ska vara något stabilare i skon samt i den mycket fräsiga färgställningen vinröd/rosa/vit/silver. :)

Idag tisdag, har jag fortfarnde inte vågat mig upp på vågen. Jag tjuvvägde mig i söndags och hade gått upp massiva 2kg sen förra måndagen. Det är visserligen vatten i kroppen som gör viktökningen men det tär på psyket ändå (ja jag vet, jag är en idiot). Kanske att jag vågar väga mig i morgonbitti, får se...

Jag har ju haft sömnsvårigheter de senaste dagarna så idag tänker jag göra något drastiskt, jag ska helt sonika gå hem till min mamma och slagga i min underbart sköna gamla Dux-säng som jag hade på den tiden jag bodde hemma. Tänkte att det kanske hjälper med lite miljöombyte. Håller på bli totalt tokig av kåta sjöfåglar, påsklediga ungdomsgäng och tjutande bilalarm. Hon bor visserligen på samma gata som jag fast längre bort. Desutom ligger sovrummen mot vattnet och inte mot gatan som mitt gör. Sambon får helt enkelt sova ensam i natt.

Oj, inser just att jag nått en milstolpe i mitt bloggande. Detta blir mitt 101:a inlägg sen jag började skriva i januari. Coolers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar