tisdag 27 april 2010

Kvällsfunderingar.

Husen runt omkring lyser genom dess fönster men hos mig är det totalt mörker. Inte en lampa är tänd. Endast ljuset från datorn lyser upp mitt trötta ansikte.

Klockan börjar bli mycket. Känner att ögonen svider lite och näsan rinner av trötthet. Värken gör väl sitt. Kanske borde jag krypa ner, nu när jag ändå är trött. Ska upp halvtidigt i morgon för att vara i stan till kl 10 för det där sjukgymnatbesöket. Undrar om det ger något? Kanske valde fel klinik? Tänk om den inte är tillräckligt bra? Vad löjlig jag är, det är ju bara att byta isåfall, men ändå!?

Vad glassugen jag är. Fan! Inte tänker jag hasa mig iväg till videobutiken för att köpa glass för 50 spänn, speciellt inte med ett miffoben och en värkande fot. Det får vara, jag får stå ut. Bit ihop!

... God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar