måndag 19 april 2010

Det gör så ont när "höften brister".

Min vänsterhöft is killing me!!! Jag står inte ut längre. Som jag skrivit tidigare, när jag rör mig känns det ok, men så fort jag suttit ner, stått still eller ligger så hugger det till. Jag klev upp för att gå till jobbet men i duschen högg det till såpass att jag skrek rakt ut! Fredrik fick komma in och hjälpa mig för jag kunde inte röra mig, blev liksom "lam" på något konstigt sätt, benen lydde liksom inte utan stod i en konstig vinkel. Märkligt!

Fick iaf. tag på min naprapat som kunde ge mig en akuttid, så kl 13:30 ska jag dit... hur jag nu ska lyckas med det!? Han finns typ 3 kvarter ifrån mig, men just nu känns det väääldigt långt. Något positivt i kråksången, min naprapat är förbannat snygg att titta på. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar